ponedjeljak, 3. kolovoza 2009.

Radar

Wow, šta je ovo, mjesec tek počeo a već imamo 2 posta!

Ko što je kolega napisao, radim na svojim projektima tokom ljeta. Razlozi tome su razni od neinspiratovnosti TV programa do čudnih raspoloženja tipa "ne da mi se igrat igrice" no najutjecajniji razlog je to što nema psihičkog pritiska sa strane faksa. Pa što je tako novoga da pišem ovaj post?

U prethodnom svom postu pisao sam o projektu "neuronska letjelica". Zadnjih deset dana sam se ozbiljnije uhvatio plivanja, igranja Master of Oriona 2 i rada na neuronskoj letjelici a rezultat ovog zadnjeg možete vidjeti na linku. Uz uspješno dobivene partije sa špijunima i izgubljene partije sa feudalcima u neuronskoj letjelici napravljeno je manje više sve što se tiće igrača i započet je dio koji se odnosi na umjetnu inteligenciju. Malo detaljnije, napraljene je upravljanje letjelicom, pozadina koja daje osjećaj kretanja, pucanje, detektiranje pogodaka i neka vrst radara. Ako će te probat igrat tu igru, malo će vas iznenaditi način na koji radar prezentira svoje informacije. Naime taj "radar" je tzv. pretprocesor za umjetnu neuronsku mrežu. Njime se informacije o okolini sažimaju u oblik koji je pogodan za ulaz u neronsku mrežu, drugim riječima, taj radar je ono što će računalni protivnici vidjeti. Za sada je na radaru samo udaljenost objekata u okolini letjelice a kanim još dodati informacije koje opisuju tipove objekata. To, efekat uništenja letjelice (za sada se može do mile skupljati metke, hp ode u minus i nikom ništ) i neko ograničenje na paljbu su mi zaostatci od koje kanim riješiti prije nego počnem raditi na samoj neuronskoj mreži.

Ima posla za ubijat dosadu tokom još jednog tjedna bez interneta. Hmm, možda ako uzmem +20 u spying umjesto transdimensional kojeg kasnije čopim sa evolutionary mutation, možd budem mogo nadvladat silikoide.

Nema komentara:

Objavi komentar