nedjelja, 2. kolovoza 2009.

Ljeto vrije, a mi se kuhamo

Vidim ja, evo, kolega EmP je i dalje radio preko ljeta :-)

Ja, s druge strane, nemam čime da se hvalim bez da otkrivam tko sam i što sam (jer Kramer ipak nisam ^^). U firmi smo skoro pa završili novu igru: izdavač čini se ne otkriva više nove bugove i ide se na snimanje voiceovera. Falimtebože da imamo izdavača, jer bi inače bili bez voiceovera.

S druge strane, moji vlastiti projekti stoje. Malo radim na Javascript igri, no došao sam toliko daleko da imam fascinantan fadein/fadeout i loading. To govori o tome koliko treba čovjeku da na relativno novoj platformi napravi osnovne stvari: sati i sati. Mislim da sam preko 6 sati utrošio na to da nemam niti to da se osnovna mapa vidi.

Istovremeno space-sim na kojem radim stoji. Zadnje sam stavio job-sustav kao osnovicu za AI, i prebacio dosadašnje "slijedi brod" u taj sustav. Odmah sam napravio da pokuša biti pametan pa se približiti do nekakvog radijusa, i zatim odletiti iza svoje mete. No, i dalje se uspijeva zabijati u svoju metu. Neke ideje mi se vrzmaju po glavi (možda da prvo ode na (leftvector*radius) pa zatim dalje?) no vidjet ćemo.

Ništa, idem proučavati Unity engine. Tutoriali za interface od IDEa su vrlo, što bi naši prekobarni susjedi rekli, compelling, i preporučam da se pogledaju. Skriptiranje izgleda interesantno i moćno... ali idemo probati sada stvaron napisati pokoju skripticu!

Živjeli lijeni programeri!

Nema komentara:

Objavi komentar