ponedjeljak, 22. lipnja 2009.

Lumberžak

Profesor i student na dotnetaškom predmetu...

Profesor: Kolega, objasnite mi kakav je ovo kod.

Student:

Profesore, imam taj jedan neopisivi strah kada vidim .Net. Kada sam bio mlađi, mrzio sam vidjeti .Net aplikaciju, čak i sam spomen na nju. Moja majka mislila je da sam glup, i da je jedini lijek da upišem FER i počnem raditi u .Netu. MOŽETE LI I ZAMISLITI KAKO JE TO PISATI .Net KOD CIJELI SEMESTAR NA FERu? Ne možete ni zamisliti kako je to ... pisati kontinuirano retardisan kod (ili povremeno samo drag'n'dropati) CIJELI BOŽJI SEMESTAR!!!

Iovako ionako ne htjedoh biti .Net programer.

Htjedoh biti drvosječa!
Skačući s drveta na drvo dok plutaju moćnim rijekama i jezerima naše Like!
Divovski hrast! Moćni dalmatinski bor!
Sa svojom draganom uz mene!
I pjevali bismo, pjevali ...

Nema komentara:

Objavi komentar