subota, 30. svibnja 2009.

Dobar dan

Kolko toga smo McCosmo i ja rekli da ćmo skup napravit, više ni ne brojim. Ak smo se složili oko bloga, možda se jednom složimo i oko 4X-a.

Ja sam EmP, samo EmP. Programer FER-ovac, kao i kolega al s malo drugačijim ukusima, pišem mnogo jezika a C#/.Net mi draži je nekak najdraži za sada. Ne strijepim ni od skriptnih jezika al me više privlače jezici s boljim razvojnim okolinama (<pretjerivanje>Eclipse ruuuuuula! Eclipse je naači! Svi pređite na Javu, razlog je Eclipse! Eclipse čita misli! Eclipse sam piše kôd!</pretjerivanje>). Programerske vještine, osim za fakultetske obveze, koristim pretežno za izradu igara (možete pogledai na mom osobnom blogu pljs.blog.hr). Od me programerskih crta tu i tamo me pukne neka religijsko filozofska inspiracija. Tolko o meni, ajmo na poso!

Nema komentara:

Objavi komentar